SaHaBat BLoGgEr

Saturday, February 27, 2010

-->>rezeki<--

Alhamdulillah..
dgn prtolongn pak cik sy,sy mndpt harapn baru
pak cik sy dah dptkn kelayakkn utk sy gi interview
kawan2 doakn utk sy ye
tmpt tu xde la jauh pun
kat shah alam je,seksyen 2
pak cik kata tmpt tu bkk bulan 5 ni
Darul Ehsan Medical Centre rasanya pak cik sy cakap

so, WISH ME LUCK !!!

Thursday, February 25, 2010

-->>sejauh mana kebenarannya<<--


tak mengapa kalau hilang kekasih
tp, jgn smpai kerana kekasih kita hilang kawan

mcm mane perasaan korang kalau hilang kawan ??
adakah sama je dgn hilang kekasih ??


Friday, February 19, 2010

Si Comey

video

LoKaSi : kat mesin basuh blakang umah

heheehe

Wednesday, February 17, 2010

DaH XdE KeJe


iNi La AkSi DoMpOt
HeHe..

Friday, February 5, 2010

Tahniah utk ex-housemate aku

my ex-housemate akan melangsungkn majlis perkahwinannye pada
14 Februari beb !!

caya lah kawan..
kalo nak dkira tahn, ade la dlm 2 tahun aku tido seblah dier..
rindu nak jmpa semua housemate lama aku..
ade yg dah bekerja,ade gak yg mcm aku..
tanam anggur yg belum berbuah..hehe
anyway, aku harap sahabatku NURUL AQIDAH & bakal suaminya HATIM bahagia ke anak cucu

Template by:

Free Blog Templates