SaHaBat BLoGgEr

Wednesday, March 31, 2010

-->NeRvOuS<--

akhirnya penantian aku menjadi kenyataan
aku dapat tawaran temuduga drpd SPA untuk jawatan
Juruteknologi Makmal Perubatan

kawan2, doakan la aku ye..
tarikh 16/04/2010 kul 8 pagi..
wish me luck !!

Monday, March 29, 2010

--> oh, kasihanilah aku<--

kawan2.. hidup aku dah mula membosankan
aku tau ade kawan2 yg dah dapat keje
jeles gak..tp apakan daya,aku dah mula menerima jwpn yg dukacita
aku harap bulan 4 nnt ade la berita gembira
at least tawaran temuduga kerja
walaupun agak bosan dok umah,aku dah mula merapatkn ukhwah dgn penduduk taman ni
ade je kenduri,aku gi tolong,tunjuk la muka sket kan..hehe
tahun ni je baru nak mula tunjuk rajin..hahaha.. slama ni tak penah pun dok nolong kenduri
tau dtg makan je (teruk kan)
mane la tau kot2 jumpa calon mak mertua ke.. (gatal nak nikah dah ke aku ni)
anyway, harap kawan2 doakn aku mndapt pekerjaan ye..

Wednesday, March 17, 2010

-->mY bEsT fRiEnD wEdDiNg<--


SELAMAT PENGANTIN BARU AQIDAH & HATIM




AKHIRNYA AKU BERJAYA KE MAJLIS PERKAHWINAN KAWAN AKU
SETELAH 3 TAHUN MENYULAM CINTA, DIORANG DAPAT MENJADI PASANGAN SUAMI ISTERI

CONGRATES UTK MEREKA


aku gi kenduri ni kat kuantan
1st time gi sendri majlis kawen kawan aku
kire dia kawan yg 1st aku dtg sendri kendurinya
ramai je kawan2 lain yg dah kawen sbenarnye
pastu smpat lak singgah kat telok chempedak
abg aku le jmpa buah hatinye
tak lama lg la tu kot..
hehe..

Thursday, March 11, 2010

aku rindu kamu semua

tak sabar rasanya nak tggu hari sabtu ni
aku akn jmpa semula ex-housemates aku masa blaja dulu
mesti seronok nanti kan..
aku rindu btul kat budak2 tu sume
dah mcm adik2 aku
sbb aku sorang je yg paling tua
tp xde la beza sgt,diorng muda 2 tahun je
dah lama sgt tak jmpa
ade la dlm sethun lebey kot
ade yg dah keje
ade yg dok umah je mcm aku je
huhu

kepada waniey,jgn risau nnt akk akn tagged pic kawen kat umah aqid tu dalam facebook ye

Template by:

Free Blog Templates