SaHaBat BLoGgEr

Thursday, November 18, 2010

~ 1 TAHUN 4 BULAN !


rupanya tarikh hari ini adlh genap 1 tahun 4 bulan aku jd blogger..
wpun tak aktif mcm kawan2 lain..

Tuesday, November 16, 2010

Noisy as my kittens...


video

Thursday, November 4, 2010

Coffemate Icecream~





dah lama aku nak cuba wat aiskrim sendri ni
now, dah dpt resepi..
senang je rupanye
ni aiskrim vanila
aku letak kek coklat ngan pisang
hehe




haaa..
yg ni pulak aku wat aiskrim pandan
bagus la org yg wat resepi ni
ngam2 je dlm bekas aiskrim yg slalu beli kat kedai

aLAhAi KuCiNg AkU

kawan2..
ni aku nak kongsi dgn korang
kucing aku yg sekor ni ha
entah ape kene suka sgt jilat rambut org
igt mcm bulu kucing ke
adeh lahai
kalo jari2 kite ni plak, lps dijilat2 dikunyah2 pulak
mcm2 la


video

Template by:

Free Blog Templates