SaHaBat BLoGgEr

Wednesday, November 23, 2011

KALI PERTAMA..

ASSALAMUALAIKUM...

Wahh.. lama juga saya tak menjengah ke blog ni ye..
hehe.. Sibuk dengan segala macam hal..
Berikut adalah kisah kali pertama bawa kucing pergi klinik haiwan yang mengalami masalah kronik. Kalaulah kucing pun boleh sihat minum VeMMA, memang saya nak bagi. huhu..

Hari ni merupakan hari ke 2 saya bawak kucing pergi klinik haiwan..
Kucing saya semalam,disahkan mengalamai masalah paru-paru berair dan jangkitan pada hati..
Kesian sungguh..bernafas pun macam tak cukup nyawa je
Lagi satu ade benda seketul tersekat dalam usus.
Lepas kena suntik semalam,my kitty kencing sangat banyak. Vet kata suntikn yg diberi semalam bertujuan untuk buang air dalam paru-parunya.

My kitty pun dah mula Poo & Pee.
Alhamdulillah.. dan benda berketul tu semakin menghampiri lubang najis nya.Apa lah agaknya dalam perut kucing saya ni.. Makan masih menggunakan 'syringe'
Saya kena selalu suapkan.
Semoga my kitty tabah.

Vet kata benda berketul tu akan keluar bersama2 najis bila my kitty teran untuk Poo..  Vet sarankan bagi wet food yg dlm tin (a/d)
Semoga cepat sembuh ye sayang..



Template by:

Free Blog Templates